Handelsbetingelser for konferencen

Aftaleindgåelse og kontaktinformation

Disse handelsbetingelser er gældende for alle aftaler indgået mellem Operate A/S og kunden vedrørende køb af adgang til konferencen arrangeret af Operate A/S på vegne af TrygFonden. Operate A/S er den direkte aftalepart ved sådanne køb. Nedenstående oplysninger er vores officielle kontaktinformationer:

Virksomhed: Operate A/S

CVR-nummer: 28 28 37 09

Adresse: Jesper Brochmandsgade 10, 2200 København N

Telefon: 38 16 80 90

E-mail: operate@operate.dk

Køb af konferenceadgang betragtes som bindende ved din bekræftelse af købet. Vi anbefaler, at du nøje gennemgår disse handelsbetingelser før indgåelse af købsaftale. Handelsbetingelserne vil også blive sendt til dig via e-mail ved køb. 

Tilmelding til konferencen er mulig indtil tre dage før afholdelsesdagen. Vi anbefaler dog tidligere tilmelding grundet et begrænset deltagerantal. Skulle Operate A/S og TrygFonden aflyse konferencen, vil det indbetalte beløb blive refunderet. 

Pris og faktura

Prisen dækker adgang til konferencen, forplejning under konferencen samt evt. transport fra et af de mulige opsamlingssteder.

Vi fremsender faktura pr. mail. Beskrivelse på faktura vil være "Tilmelding til konferencen: [Konferencens navn]". 

Prisfastsættelse og ordrebekræftelse

Alle priser er angivet i danske kroner og er inklusiv 25 % moms. Efter køb af adgang udsender Operate A/S en ordrebekræftelse via e-mail. 

Betalingsmuligheder

Betaling for konferencen kan foretages online via Visakort og Mastercard, eller ved fremsendelse af faktura eller EAN faktura.

mastercard Created with Sketch.
visa Created with Sketch.

Beløbet dækker alle konferenceaktiviteter undtagen transport. Offentlige organisationer kan få fremsendt faktura via EAN nummer.

Fortrydelses- og returret

Du har 14 dages fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftaleloven, gældende fra den dag du modtager ordrebekræftelsen. For at udnytte fortrydelsesretten skal du sende os en entydig meddelelse om din beslutning om at fortryde købet via e-mail eller brev inden fortrydelsesfristens udløb. Email sendes til operate@operate.dk.

Overdragelse

Hvis du er forhindret i at deltage, kan du overdrage din plads til en anden uden forudgående samtykke fra os, men du skal informere os om overdragelsen snarest muligt. Betalingsansvaret forbliver hos dig. 

Forbehold og ansvarsbegrænsning

Vi forbeholder os ret til at ændre priser og vilkår og til at aflyse konferencen under visse omstændigheder, herunder utilstrækkeligt antal tilmeldinger eller uforudsete hændelser uden for vores kontrol. Vi kontakter dig i så fald via telefon eller e-mail.

Operate A/S fraskriver sig ansvar for indirekte tab og følgeskader som følge af omstændigheder uden for vores kontrol. Vi påtager os ikke ansvar for tab relateret til anvendelsen af materiale eller information modtaget på konferencen. 

Ændringer i handelsbetingelser

Operate A/S forbeholder sig retten til at ændre i handelsbetingelserne, hvis det vurderes nødvendigt, fx på grund af nye lovgivningskrav, ændringer i praksis eller virksomhedsoverdragelse. Ved væsentlige ændringer har du ret til at opsige aftalen.

Klager

Klager over vores services kan indgives direkte til os på ovenstående kontaktinformationer eller til Center for Klageløsning, Toldboden 2, 8800 Viborg. Klager kan også indgives online via EU-Kommissionens klageportal på http://ec.europa.eu/odr, især hvis du er bosiddende i et andet EU-land.